We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Marketing Analytics

2024/2025
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
3
ECTS credits
Delivered at:
School of Communication
Course type:
Compulsory course
When:
1 year, 4 module

Программа дисциплины

Аннотация

В рамках дисциплины формируются практические навыки в области планирования маркетинговых кампаний с использованием анализа классических медийных и больших данных. Студенты решают задачи моделирования, атрибуции, разрабатывают скоринговые и рекомендательные модели, а также визуализирует и защищает результаты моделирования, в том числе посредством дэшбордов.