• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Магистратура 2024/2025

Маркетинг

Статус: Курс обязательный (Управление развитием компании)
Направление: 38.04.02. Менеджмент
Когда читается: 1-й курс, 3 модуль
Формат изучения: без онлайн-курса
Охват аудитории: для всех кампусов НИУ ВШЭ
Прогр. обучения: Управление развитием компании
Язык: английский
Кредиты: 3
Контактные часы: 20

Course Syllabus

Abstract

Students will learn basic concepts of marketing. During the course sduddents will understand how to conduct market research, develop a marketing plan, segment the market and select target audiences, properly promote a product, including on the Internet. The course "Marketing" includes the implementation of practical tasks, for example, the development of a product concept and a marketing plan.