• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Магистратура 2024/2025

Управление инновациями и новыми продуктами

Статус: Курс обязательный (Управление развитием компании)
Направление: 38.04.02. Менеджмент
Когда читается: 1-й курс, 2, 3 модуль
Формат изучения: без онлайн-курса
Охват аудитории: для своего кампуса
Прогр. обучения: Управление развитием компании
Язык: английский
Кредиты: 3
Контактные часы: 20

Course Syllabus

Abstract

During the course Innovation and new product management students study types of innovations, models of innovation process, specific of innovation activity. Students get acquainted with the national innovation system, innovation support infrastructure organizations. The course focuses on the development of new products. Lean startup, design thinking, customer development, stage gate approach, etc. will allow students to build and organize the processes of designing, testing, launching and developing new products both in their startup and in a large company. We use a project-based form of education in that discipline, students work out their skills on the example of a real new products and projects