Мы используем файлы cookies для улучшения работы сайта НИУ ВШЭ и большего удобства его использования. Более подробную информацию об использовании файлов cookies можно найти здесь, наши правила обработки персональных данных – здесь. Продолжая пользоваться сайтом, вы подтверждаете, что были проинформированы об использовании файлов cookies сайтом НИУ ВШЭ и согласны с нашими правилами обработки персональных данных. Вы можете отключить файлы cookies в настройках Вашего браузера.

  • A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
2024/2025

Управление инновациями и новыми продуктами

Статус: Маго-лего
Когда читается: 3 модуль
Охват аудитории: для своего кампуса
Язык: английский
Кредиты: 3

Course Syllabus

Abstract

During the course Innovation and new product management students study types of innovations, models of innovation process, specific of innovation activity. Students get acquainted with the national innovation system, innovation support infrastructure organizations. The course focuses on the development of new products. Lean startup, design thinking, customer development, stage gate approach, etc. will allow students to build and organize the processes of designing, testing, launching and developing new products both in their startup and in a large company. We use a project-based form of education in that discipline, students work out their skills on the example of a real new products and projects