• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Бакалавриат 2024/2025

Проектный семинар "SWOT-анализ компании"

Статус: Курс обязательный (Управление цифровым продуктом)
Направление: 38.03.05. Бизнес-информатика
Когда читается: 2-й курс, 3 модуль
Формат изучения: без онлайн-курса
Охват аудитории: для своего кампуса
Язык: английский
Кредиты: 2
Контактные часы: 20

Course Syllabus

Abstract

The method of "SWOT-analysis" is one of the main tools of strategic analysis, which is widely used to determine the strategic directions for the development of companies of various forms of ownership and types of activities. Also, the "SWOT-analysis" method is applicable for the strategic analysis of individual brands, products, projects, etc. The project seminar "SWOT-analysis" is the first obligatory element of project activities within the curricula for students enrolled in undergraduate programs in the areas of 38.03.02 "Management" and 38.03.05 "Business Informatics". The seminar provides the necessary organizational and methodological support for the implementation of the course project.